استون مارتینِ جیمز باند به حراج گذاشته شد

خودرو جیمز باند استون مارتین DB5

مجموعه فیلم های جیمز باند ۰۰۷ را می توان یکی از مشهورترین فیلم های سینمایی دنباله دار تاریخ سینا به شمار آورد. این مجموعه که در ژانر اکشن قرار می گیرد همواره با سکانس های مهیج تعقیب و گریز شناخته می شود. No time to die نام آخرین اثر از این مجموعه است. این فیلم که با بودجه ای بالغ بر ۲۵۰ میلیون دلار ساخته شده است تواسنت به موفقیت های چشمگیری دست یابد. بخش عمده ای از هزینه های فیلم بابت سکانس های اکشن صرف شده. در صورتی که این فیلم را تماشا کرده باشید سکانس های نابود شدن چندین دستگاه رنجرورر دیفندر قطعا توجه شما را به خود جلب نموده است.

اما قطعا قهرمان همه ماشین دوستان در این فیلم یک دستگاه استون مارتین DB5 است. این خودرو که در سکانس های مختلفی حضور داشته همواره توانسته با آسیب های اندکی از مهلکه فرار کند.

حراجی کریستی که همواره به عنوان یکی از معروف ترین حراجی های لوکس دنیا شناخته می شود قرار است وسایل مختلفی که در این فیلم مورد استفاده قرار گرفته است را به فروش برساند. در ادامه به معرفی این اقلام می پردازیم.

ارزان ترین وسیله به حراج گذاشته شده یک دستگاه موتور سیکلت اسکرامبل ۱۲۰۰ خواهد بود که در سکانس های آغازین حضور یافت. دو دستگاه جگوار XF نیز که در این سکانس ها حضور داشتند هم جزء ارزان ترین موارد حراج هستند.

مورد بعد یک دستگاه رنجروور SVR اسپرت است که در سکانس تعقیب تویوتا پرادو مورد استفاده قرار گرفت. قیمت در نظر گرفته شده برای این خودرو ۱۵۰ هزار دلار است که منطقی به نظر می رسد.

خودرو بعد یک دستگاه رنجروور دیفندر ۱۱۰ است. از این خودرو فقط ۳۰۰ دستگاه ساخته شده و این نسخه با کد ۰۰۷ به قیمت ۶۵۰ هزار دلار به فروش می رسد.

اما مهیج ترین خودروی این حراجی استون مارتین DB5 مخصوص مامور ۰۰۷ است. پیش بینی شده این خودرو با قیمتی بیش از ۲/۵ میلیون دلار به فروش رسد.

 

Range Rover Defender
بخشی از فیلم جیمز باند که در آن رنجروور دیفندر نابود می شود

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *