شرکت ولوو مرکز آموزشی کامیون های الکتریکی را افتتاح کرد

کامیون های الکتریکی ولوو

شرکت ولوو یک مرکز آموزشی کامیون های برقی را در Tinley Park ایالت Illinois امریکا افتتاح کرد. این مرکز نسبت به مرکز قبلی از امکانات بیشتری برخوردار بوده و دارای مساحت ۱۳۸۱ متر مربع می باشد. هدف ولوو از افتتاح این مرکز ایجاد فرصت یادگیری و آشنایی بیشتر مشتریان و رانندگان علاقه مند به خودروهای الکتریکی است.

مدیر برنامه استراتژیک ولوو گفت :” مجموعه ایجاد شده در تینلی پارک به نمایندگی های فروش ما کمک می کند تا آموزش های مورد نیاز برای فروش و خدمات پس از فروش کامیون های الکتریکی ولوو را فرا گیرند. و مشتریان علاقه مند به سیستم حمل و نقل بدون آلایندگی نیز از این امکانت استفاده کنند. این مجموعه نقش مهمی را در خدمت رسانی به مشتریان و فروشندگان ایفا خواهد کرد زیرا دسترسی خوبی به ۲ فرودگاه O’Hare و Midway دارد.

دوره های آموزشی ارائه شده در این مرکز شامل آموزش به تکنسین ها و درک اولیه روش های ایمنی در هنگام سرویس دهی به پیشرانه های مجهز به قطعات الکتریکی فشار قوی می باشد. اما دوره های آموزشی منحصر به کامیون های الکتریکی ولوو نمی باشد و آموزش های جدیدی در خصوص موتورهای دیزلی، طراحی و عملکرد گیربکس و اصول فروش نیز ارائه خواهد شد. این آموزش ها توسط ۲ مربی تمام وقت انجام می شود و همه روزه دو دوره فنی و یک دوره فروش قطعات و گارانتی نیز در نظر گرفته خواهد شد.

این دوره ها در دیگر نمایندگی ها ولوو شامل آتلانتا، دالاس، کارولینای شمالی، گرینزبورو، مریلند، هایوارد، کالیفرنیا، هاگرستون نیز ارائه می شود.

منبع: www.fleetowner.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *