جگوار تمام پست های اینستاگرام خود را پاک کرد!

اینستاگرام جگوار

روز گذشته کمپانی انگلیسی جگوار تمام پست های پیج اینستاگرام خود را پاک کرد. این شرکت که سابقه ۱۰ ساله در اینستاگرام دارد همواره محصولات جدید خود را از طریق این صفحه در معرض دید علاقه مندان قرار می دهد. در بین پست های این شرکت گاهی عکس های خودروهای قدیمی این شرکت نیز از علاقه مندان دلربایی میکند. اما در یک اقدام عجیب این شرکت تمامی پست های قبلی خود را پاک نمود که البته به احتمال زیاد این پست های به شکل آرشیو ذخیره شده اند.

افراد مختلف گمانه زنی های زیادی را در مورد این اقدام انجام داده اند. با توجه به اینکه جگوار اعلام نموده تا سال ۲۰۲۵ تبدیل به یک خودروساز تمام الکتریک لوکس خواهد شد بسیاری تصور می کنند این اقدام در جهت معرفی یک محصول الکتریکی جدید است. از زمان اعلام این خبر جگوار سرنوشت مدل های XE, XF, F-Pace, E-Paceو  F-Type را مشخص نکرده است. ضمن اینکه کمپانی اطلاعات زیادی در مورد محصول الکتریکی خود نیز در اختیار سایرین قرار نداده است. تنها خبر منتشر شده در مورد خودروی الکتریکی جگوار این است که این ماشین بر روی یک پلتفرم سفارشی جدید با نام Panthera ساخته خواهد شد. همچنین بنا بر اطلاعات دریافتی خودروی جدید از کلیه خودروهای تولید این شرکت لوکس تر خواهد بود و از نظر طراحی یک اتفاق جدید در مسیر این شرکت خواهد بود.

اکنون این شرکت با حذف پست های خود سوالات بسیاری را در نظر ذهن ۱۲.۶ میلیون فالوور خود و سایر افراد ایجاد کرده است. البته تعداد پست های حذف شده مشخص نیست اما سابقه این شرکت در این شبکه اجتماعی به می سال ۲۰۱۲ بر میگردد.

اگر اکنون به صفحه ایسنتاگرام این شرکت مراجعه کنید تنها ۳ پست را مشاهده خواهید کرد. این ۳ عکس مربوط به خودروی افسانه ای جگوار XJR-9 بوده که در مسابقات ۲۴ ساعت لمناز توانست پیروز شود. یکی دیگر از فرضیات مطرح شده ورود مجدد جگوار به این مسابقات پس از ۳۲ سال است. این سه تصویر با عنوان های Prologue, Genesis و Flash back به اشتراک گذاشته شده اند.

نکته جالب این ماجرا پاسخ های ادمین صفحه به کاربران است. ادمین در پاسخ به یکی از کاربران که پرسیده چه اتفاقی قرار است بیفتد گفته: “این یک سوال بزرگ است.”

جدیدترین محصول معرفی شده گروه جگوار لندرور اس یو وی دیفندر ۸ سیلندر بوده که با پکیج Bond Edition به تعداد ۳۰۰ عدد به بازار عرضه شد.

 

منبع: www.autocar.co

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *