هانکوک بزرگترین مرکز تست لاستیک را در آسیا می سازد

لاستیک هانکوک

کمپانی هانکوک جدیدترین مرکز تست لاستیک های پیشرفته خود را در سواحل شرقی کره جنوبی افتتاح کرد. این مرکز که در شهر Taean کره قرار گرفته Techno Ring نام دارد. هانکوک اعلام کردن هزینه احداث این مرکز حدود ۱۸۱ میلیون دلار بوده است. این مرکز دارای طولانی ترین مسیر تست بوده که دارای ۱۳ بخش جداگانه می باشد. در قسمت پر سرعت حداکثر سرعت مجاز ۲۵۰ کیلومتر در ساعت در نظر گرفته شده است.

احداث این مرکز به کمپانی کمک می کند تا بتواند تقاضای رو به افزایش برای تولید لاستیک خودروهای الکتریکی و ماشین های سوپر اسپرت را در کنار اتوبوس ها و کامیون ها پاسخ دهد. مساحت این مرکز حدود ۱ میلیون متر مربع بوده که دارای بخش هایی مثل برج کنترل، ساختمان های اداری، کارگاه ها، پمپ بنزین و ایستگاه شارژ خودروهای برقی است.

رئیس هیئت مدیره هانکوک در مصاحبه ای گفت:” با توجه به اینکه لاستیک ها نقش اساسی در بهبود عملکرد خودرو، ایمنی، کاهش مصرف سوخت، و رانندگی راحت دارند ما لازم دیدیم برای انجام آزمایش های مختلف و دستیابی به بهترین کیفیت این مرکز را احداث نماییم.”

هانکوک اعلام کرد این شرکت اکنون دارای زیرساخت تحقیق و توسعه کامل برای پیشبرد نوآوری های خود دارد. این مرکز با امکانات پیشرفته خود ارتباط نزدیکی با مرکز تحقیق و توسعه تکنوپلکس کره جنوبی و تکنودام در دایجون خواهد داشت.

کمپانی هانکوک پیش بینی کرده تا با ۸ کارخانه با ۶ امین تولید کننده لاستیک دنیا تبدیل شود. این ۸ کارخانه در کشورهای کره جنوبی (۲)، چین (۳)، مجارستان، امریکا و اندونزی قرار داشته و ظرفیت تولید ۱۰۲ میلیون تایر در سال را دارد. هدف گذاری این شرکت تولید ۱۵۰ میلیون لاستیک در سال ۲۰۳۰ است.

منبع: www.just-auto.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *