بررسی کولر خودرو

رای بررسی تهویه مطبوع خودرو، تمام دریچه‌های خروجی هوا در جلو و عقب خودرو را بررسی کرده و از مسدود نبودنش اطمینان حاصل کنید، به این منظور می‌تونید همۀ دریچه‌های تهویه مطبوع به غیر از یک دریچه را مسدود کرده و از صحت عملکرد هر کدام از دریچه‌ها مطمئن بشید. قدرت فن تهویه را در همۀ قدرت‌ها بررسی کنید و اون را روی بیشترین میزان قدرتش قرار بدید.
 اگه خودرو، سیستم کنترل دما داره، دمای خودرو را روی کمترین و بیشترین دمایی که امکان دستیابی بهش وجود داره قرار بدید و صحت عملکردش را بررسی کنید.

بررسی وضعیت سیستم سرمایش و گرمایش در یک خودرو، کاملا̋ تجربیه، مثلا̋ شما تا قدرت تهویه مطبوع خودروی پراید، کیا سراتو یا هر خودروی دیگه‌ای را از نزدیک لمس نکرده باشید، متوجه نمی‌شید که سرما یا گرمایی که خودروی مورد نظر ایجاد می‌کند در حد استاندارد و مطلوب این خودرو هست یا نه.

خیلی از افراد انتظار دارند موقع استفاده از سیستم سرمایش یا گرمایش خودرو، بلافاصله محیط داخل خودرو سرد یا گرم بشه (مثل سمند)، این در حالیه که در بسیاری از خودروهای مدل جدید، با استفاده از سیستم کنترل دما، دمای خودرو به تدریج به دمای آسایش مورد نظر فرد نزدیک می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *